Υπάρχουν Εξωγήινοι πολιτισμοί


alien

alien

Νοήμονες εξωγήινοι πολιτισμοί υπάρχουν και μάλιστα κατά χιλιάδες, σύμφωνα με επιστήμονα από το Εδιμβούργο. Η ανακάλυψη της ύπαρξης περισσότερων από 330 εξωπλανητών τα τελευταία χρόνια έχει βοηθήσει στον προσδιορισμό του αριθμού των διαφορετικών εξωγήινων μορφών ζωής.

Η τελευταία μελέτη υπολογίζει ότι υπάρχουν τουλάχιστον 361 νοήμονες εξωγήινοι πολιτισμοί στον γαλαξία μας, αριθμός που μπορεί να φτάσει και τις 38.000. Οι αριθμοί αυτοί αναφέρονται στη νέα μελέτη που δημοσιεύεται στο τελευταίο τεύχος του International Journal of Astrobiology.

Πάντως, ακόμη κι αν η υψηλότερη πρόβλεψη είναι η σωστή, η πιθανότητα επαφής με κάποιον από τους πολιτισμούς αυτούς είναι πολύ μικρή. Αν και οι επιστήμονες έχουν καταλήξει πολλές φορές σε αριθμούς σχετικά με την πιθανότητα ύπαρξης εξωγήινης ζωής στο σύμπαν, η διαδικασία είναι γεμάτη από προβλέψεις, με τις πιο προσφατές να κυμαίνονται από μερικές δεκάδες πιθανούς εξωγήινους πολιτισμούς, μέχρι και ένα εκατομμύριο.

«Είναι μια διαδικασία ποσοτικοποίησης της άγνοιας μας», σχολίαζει ο Ντάνκαν Φόργκαν, ερευνητής του πανεπιστημίου του Εδιμβούργου που πραγματοποίησε την πιο πρόσφατη από τις μελέτες. Στη νέα του προσέγγιση, ο Φόργκαν προσομοίασε ένα γαλαξία σαν τον δικό μας, επιτρέποντας του να αναπτύξει ηλιακά συστήματα με βάση τα όσα γνωρίζουμε από την ύπαρξη των εξωπλανητών. Στη συνέχεια, οι κόσμοι αυτοί υποβλήθηκαν σε σειρά διαφορετικών σεναρίων.

Το πρώτο σενάριο υποθέτει ότι η δημιουργία ζωής είναι δύσκολη, αλλά η ανάπτυξη της εύκολη, και κατέληξε ότι στον γαλαξία υπάρχουν 361 μορφές ζωής. Το δεύτερο σενάριο αναφέρει ότι η ζωή δημιουργείται εύκολα, αλλά συντηρείται και αναπτύσσεται δύσκολα, καταλήγοντας σε 31.513 μορφές ζωής στον γαλαξία. Το τελευταίο σενάριο μελέτησε τη δυνατότητα μεταφοράς της ζωής από ένα πλανήτη σε ένα άλλο μέσω αστεροειδών, μια δημοφιλής θεωρία ακόμη και για τη δημιουργία ζωής στη Γη. Με βάση αυτό το σενάριο, υπολογίστηκε ότι οι μορφές ζωής φτάνουν τις 37.964.

«Θα πρέπει να κατανοήσουμε ότι η εικόνα που έχουμε συνθέσει και τα συμπεράσματα που καταλήγουμε είναι ακόμη ατελή σε μεγάλο βαθμό» ανέφερε ο Φόργκαν. «Ακόμη κι αν υπάρχουν άλλες μορφές ζωής, δεν είναι απαραίτητο ότι θα έρθουμε σε επαφή και δεν μπορούμε να έχουμε την παραμικρή ιδέα για την μορφή που θα έχουν».

Πηγή “ BBC’

About these ads

19 Σχόλια

  1. Το Δίκαιο Του Θεού και οι εξωγήινοι

    Από κοσμικής πλευράς οι «εξωγήινοι» φέρνουν κάποια πραγματοποίηση ανθρώπινης φαντασίας και επιθυμίας στην ζωή μερικών ανθρώπων, σε άλλους δε φέρνουν πολλά χρήματα από βιβλία, ταινίες, και προϊόντα. Η ανεύρεση εξωγήινων και εξωγήινων πολιτισμών είναι η «ρομαντική νότα» την οποία εκμεταλλεύονται οι ισχυροί τη γης ώστε να δικαιολογούνται τα δισεκατομμύρια τα οποία ξοδεύονται (πετάγονται) για τους ηλεκτρονικούς εξοπλισμούς τους οποίους τοποθετούν εις το διάστημα δια των οποίων δύνανται να παρακολουθούν και ελέγχουν όλους ανεξαιρέτως τους συνανθρώπους των ανά πάσα στιγμή.

    Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία στον νου ενός αληθινού Χριστιανού, για το άπειρο της δημιουργικής ικανότητας Του Τριαδικού Θεού της Ορθοδοξίας αρκεί να μελετήσει τις χιλιάδες είδη ζώων, πτηνών, ερπετών και ζωυφίων στην γη που με τόση Σοφία και Αγάπη δημιούργησε.
    Δεν υπάρχει επίσης καμία αμφιβολία για την ικανότητα Του Θεού να δημιουργήσει σε άλλους κοντινούς ή μακρινούς πλανήτες νοήμονα όντα με την ίδια δημιουργική δύναμη και Σοφία με τα οποία έπλασε τον άνθρωπο στον δικό μας κόσμο.

    Το αξιοθαύμαστο, το ζωοποιό το χαροποιό της ενσαρκώσεως, ήταν και είναι η δυνατότητα που παρέχει ο Κύριος εις τον άνθρωπο να Ενωθεί με Αυτόν, να υπερβεί την κτιστότητα του, να γίνει «θεός κατά Χαριν» και Άγιος όπως Αυτός Άγιος είναι!

    Γνωρίζοντα την αγάπη και δικαιοσύνη με την οποία ο Θεός θέλει αγκαλιάσει όλα τα κτίσματα του, βλέπουμε πως εάν ο Θεός εδιμιουργουσε κατ’εικονα όντα παρόμοια με τον άνθρωπο (νου λόγο πνεύμα) σε κάποιο άλλο μακρινό πλανήτη θα έπρεπε χαριν του Δικαίου που αντιπροσωπεύει, παρομοίως να ξανά ενσαρκωθεί εκεί, να διδάξει και να ξανά σταυρωθεί ώστε να θέσει και για αυτούς (τους εξωγήινους) τις ίδιες συνθήκες τον αγώνα δηλαδή ως προς την απόκτηση της αγιότητας του καθ’ομείωση. Αυτό θα προυπόθετε κάποιο δικό τους Αδάμ και Εύα (πρωτόπλαστοι? δευτερόπλαστοι?) και κάποια δική του πτώση. Εάν θέλετε να συνεχίσουμε με την ίδια τρέλα, ο Χριστός της Βασιλείας των Ουρανών θα είχε πολλές μητέρες και στον θρόνο Του τόσες διαφορετικές μορφές ταυτόχρονα όσες ανά το σύμπαν θα είχε δημιουργήσει!

    Ο θεάνθρωπος Χριστός δεν είναι ο «θεός της γης μόνο» είναι ο Άναρχος Θεός και Δημιουργός Πάντων Ορατών και Αοράτων μαζί με Τον Πατέρα και Το Άγιο Πνεύμα και είναι σίγουρο ότι η Παλαιά Διαθήκη στο κεφάλαιο της Γενέσεως ούτε παραλείπει γεγονότα ούτε ψέματα λεει. Διαλέξετε και πάρετε!

    Μετά σεβασμού,
    Κωνσταντίνος

    • Και αν καλούμαστε εμείς, να τους Ευαγγελίσουμε;

  2. Εσυ ευλογημένε, θα δεχόσουν νά προσκυνάς ως Θεό εκείνο το «σαυροειδή» ον που απεικονίζεται στην κορυφή της ιστοσελίδας?

    Αφου εσύ φυσικά δεν θά δεχόσουν, τι σε κάνει νά νομίζεις οτι εκεινοι θά δεχόντουσαν νά προσκυνήσουν Τον Χριστό?

  3. Geia sou file mou kai pali. Panta milame ipothetika etsi diladi thetoume oti estw yparxoun exogioinoi.
    Mporei na einai ki aytoi anthropoi san emas. Twra an einai erpeta ktl alla einai noimonta me psixi tote pame se alli sfaiara. All kai estsi na einai einai ki ayta dimiourgimata toy Theou.

  4. Δεν μπορω να καταλαβω, γιατι επεμβενουν παντα οι θρησκοληπτοι σε ενα θεμα που αφορα τους εξωγηινους.Γιατι θηγονται και χολοσκαναι ετσι;Μηπως ερχεται σε αντιθεση με τα πιστευω τους;Αποδηξτε πρωτα εσεις την υπαρξη του θεου,του ιησου χρηστου κλπ και μετα συζηταμαι.Αλλα πως να αποδειξετε κατι που δεν υπαρχει;Πιος ειδε τον θεο και τον χριστο;Κανενας και ολα αυτα ειναι δημιουργηματα φαντασιας καποιων απατεωνων που καταφεραν να κοροηδεψουν καποτε τον κοσμο εκμεταλευομενοι την φοβια του στον θανατο.Και το κακο ειναι οτι ακομα και σημερα υπαρχουν παρα πολυ που πιστευουν σε αυτες τις θεοχριστιανικες φαντασιες.Και αν εσεις λετε οτι καπιοι θησαυριζουν(βιβλια,ταινιες κλπ) στο ονομα των εξωγηινων ακριβως το ιδιο κανετε και εσεις στο ονομα του ψευτοθεου σας.Εχετε κανει τον κοσμο προβατα και πηγαινει στις εκκλησιες να προσκυναει και να φιλαει εικονες και να θυσαυριζεται εσεις και να μη πληρωνετε ουτε φορους.Προτιμω να πιστευω στους εξωγηινους(που σιγουρα υπαρχουν) παρα στην μεγαλυτερη απατη ολων των εποχων που λεγεται θρησκεια.

    • Τον Χριστό των είδαν οι απόστολοι και όσοι άνθρωποι ήσαν σύγχρονοι Του. Υπάρχουν πάρα πολλές αποδείξεις ότι ο Ιησούς Χριστός ήταν υπαρκτό πρόσωπο και από Ρωμαϊκές πηγές και από Χριστιανικές. Τι απόδειξη θες να δεις; Διάβασε ερεύνα και θα τη βρεις. Αν και το πιο σημαντικό, είναι να γίνει η αποκάλυψη μέσα σου, στη καρδιά σου και το νου σου.
      Θα σου πω κάτι. Τι συμφέρων είχαν να πεθάνουν τόσοι άνθρωποι για το Χριστό. Μόνο τη Ρωμαϊκή εποχή υπήρχαν εκατόμβες μαρτύρων. Να σου υπενθημήσω τη διαταγή, που εκτελεστήκαν όλοι οι Χριστιανοί λεγεωνάριοι επειδή δεν δεχτήκανε να θυσιάσουν στο Άρη, το Δία και στο πρόσωπο του αυτοκράτορα. Πες μου τι συμφέρων είχαν αυτοί οι μάρτυρες (υλικό).
      Για τη φοβία είσαι λάθος. Τουναντίον δίνει ελπίδα για μεταθανάτιο ζωή. Ενώ άλλες θρησκείες, πχ η αρχαία Ελληνική έλεγε ότι οι ψυχές πάνε στο γκρίζο βασίλειο του Άδη ή στη καλύτερη στα Ιλίσια πεδία, στο Χριστιανισμό υπάρχει, η Ανάσταση και η κατάργηση του θανάτου. Που είναι ο φόβος; Μη μου πεις για τη κόλαση. Στη κόλαση δε μας ρίχνει ο Κύριος. Αντίθετα εμείς μόνοι μας πέφτουμε. Φαντάσου να προσπαθείς να δεις τον Ήλιο με τα θνητά μας μάτια. Τέλος, τυφλώθηκες. Όσο για τα πρόβατα. Είναι επιλογή του καθένα να πιστεύει όπου θέλει. ‘Όποιος θέλει ας με ακολουθήσει.’ Είπε ο Κύριος. Αν δε θέλει κάποιος δε πάει εκκλησία. Οπότε πάλι υπάρχει επιλογή. Ωστόσο πρέπει να κατανοήσουμε ότι ο όρος πρόβατα, είναι συμβολικά και ποιητικά.
      Που αναφέρετε στο άρθρο του BBC περί θησαυρίσματος των παραγωγών έργων κτλ; Μη μπλέκεις τη φαντασία με τη πραγματικότητα. Άλλο το ένα και άλλο το άλλο. Το να πιστεύεις ότι υπάρχουν οι εξωγηινοι είναι δικό σου θέμα. Μπορεί να υπάρχουν, μπορεί και να μην υπάρχουν. Μέχρι τώρα κανείς δε το έχει αποδείξει. Υπάρχουν μόνο εικασίες. Πως μπορείς να είσαι σίγουρος ότι υπάρχουν ; και πάνω από όλα πως τους αντιλαμβάνεσαι. Εξωγίηνός μπορεί να είναι από ένα μικροοργανισμό μέχρι μια νοήμων έλλογη ύπαρξη. Να σου υπογραμμίσω πως κανένας αστροφυσικός δε λέει ότι να υπάρχουν εξωγηινοι εκατό τις εκατό, κι αν που κάτι μιλάνε σε υποθετικό λόγω.
      Δε θα σχολιάσω το τελευταίο, εχεις την ελευθερία να πιστεύεις όπου θες.

  5. Και να υπάρχουν άλλες εξωγήινες μορφές (έλλογες ή αλογες), βάσει μαθηματικής στατιστικής είναι πολύ πιθανόν, σε πλανήτη που απέχει εκατομύρια έτη φωτός, το πιθανότερο να μη μπορέσουμε να έλθουμε σε επαφή μαζί τους και έτσι δεν θα τις ανακαλύψουμε ποτέ! Αλλά και πάλι ας υποθέσουμε πως ανακαλύπτουμε άλλη μορφή ζωής, μη λογική, τότε δεν θα βρίσκω κανένα νόημα στην ανακάλυψη αυτή, μιας και δεν θα μπορούμε να συνενοηθούν οι άνθρωποι μαζί της.
    Δέστε και στο: http://teodpas.wordpress.com/2010/11/12/%ce%b8%ce%ad%ce%bc%ce%b1-%cf%83%cf%85%ce%b6%ce%ae%cf%84%ce%b7%cf%83%ce%b7%cf%82-youtube-%ce%b1%cf%80%cf%8c-%cf%84%ce%bf%ce%bd-%ce%b1%cf%81%ce%b9%cf%83%cf%84%ce%bf%cf%84%ce%ad%ce%bb%ce%b7-%cf%83/

  6. Και αν θέλαμε επιστημονικά να βρούμε τις πιθανότητες ύπαρξης «Θεού» ή διαφόρων «Θεών» σε διάφορους πλανήτες στο σύμπαν, τότε θα απογοητευθούμε πλήρως, Γιατί δεν υπάρχουν τέτοια μαθηματικά μοντέλα που να μας δίνουν κάποιο νούμερο. Αρα 0%.

  7. Καταρχην εγω δεν επηρεαοζομαι απο τα ΜΜΕ και ταινιες επηστημονικης φαντασιας.Αυτα που λενε για UFO και επισκεψεις εξωγηινων ειναι ολα ψεματα η παρεσθησεις.Ποτε δεν επισκεφτικαν εξωγηινοι τον πλανητη μας.Αυτοι που τα λενε αυτα ειναι σαν τους θρησκολιπτους που καθε μερα βλεπουνε θαυματα ενω εμεις δεν βλεπουμε τιποτα.Οταν λεω, σιγουρα πιστευω στην υπαρξη εξωγηινων, δεν ενοω οτι εχω αποδειξεις.Σαφως και δεν εχω.Σαφως δεν εχουν ουτε οι αστροφυσικοι.Η σιγουρια μου πηγαζει απο το εξης.Οι αστρονομοι υπολογιζουν οτι υπαρχουν 300.000.000.000.000,000.000.000 ηλιακα συστηματα, που αν το πολλαπλασιασεις με τον μεσο ορο των πλανητων που εχει το καθενα απο αυτα(ας πουμε 6) βγαινει….αστο καλυτερα γιατι θα τρελαθουμε.Εμεις απο αυτους τους πλανητες εχουμε εξερευνισει μονο τους 9 του ηλιακου μας συστηματος.Δηλαδη τιποτα.Οποτε καταλαβαινεις οτι οι πιθανοτητες να μην υπαρχουν εξωγηινοι μηδενιζονται κυριολεκτικα.Και οταν λεω εξωγηινοι δεν ενοω απαραιτητα νοημοντες.Εξωγηινα οντα μπορει να ειναι ζωα,ψαρια,εντομα,μικροοργανισμοι ακομα και φυτα διοτι και αυτα εχουνε ζωη.Τωρα οι αποδηξεις που παραθετεις για την θρησκεια δεν αποδηκνυουν παλι τιποτα.Και απο αλλες θρησκειες εχουν θυσιαστει ανθρωποι αρα πρεπει να πιστεψω και αυτες.Θεωρω ολη την Αγια Γραφη(πρωσοπα και γεγονοτα) δημιουργηματα φαντασιας και εκμεταλευσης.Τεσπα δεν θελω να πω τιποτα αλλο σε αυτο το θεμα διοτι δεν οδηγει πουθενα.Οπιος πιστευει ας πιστευει.Δικαιωμα του.TeodPas,αν θελεις να μηδενισεις την υπαρξη εξωγηινων πολιτισμων σε προκαλω να εξερευνησεις ολους τους πλανητες που ανεφερα παραπανω εξωνυχιστικα και αν δεν βρεις τιποτα τοτε ελα να το συζητησουμε.Αν δεν μπορες να το κανεις αυτο(που σιγουρα δεν μπορες) τοτε μην μηδενιζεις τιποτα.Οσο για το side που παραθετεις πιο πανω δεν εχει καμια απολυτως σχεση με αυτα που λεω και πιστευω εγω οποτε δεν το σχολιαζω.

  8. Και θελω να ρωτησω κατι.Αν οντως ανακαλυψουν καπια μορφη εξωγηινης ζωης, πια θα ειναι η θεση της εκκλησιας τοτε;Ξερουμε απο την Αγια Γραφη οτι ο Θεος επλασε μονο εμας.Πως θα αντιδραση;

    • Κάτι θα βρούν πάλι να πουν οι παπάδες και οι κληρικοί. Ηδη αναγκάσθηκαν να άλλαξουν το παραμύθι,κάτω από τα συντριπτικά χτυπήματα της Επιστήμης.: Δίνουν νέα διαφορετική ερμηνεία της γραφής δηλώνοντας, με ανοησίες πάλι και αερολογίες ότι «δεν εννοούσε μόνο τον άνθρωπο της γης αλλά όλου του σύμπαντος». Ετσι θα κάνει πάντα η εκκλησία, θα ερμηνευει και θα ξαναερμηνεύει πάντα κατά το δοκούν την αγία γράφή, γιατί αυτό συμφέρει το Σύστημα Εξουσίας μέσα στο οποίο βρίσκεται. Ας μη ξεχνάμε ότι πάντα οι θρησκευτικοί συγγραφείς ήταν αμόρφωτοι δογματικοί και προπαγανδιστές. Ενα παράδειγμα λέω: Οι πρώτοι χριστιανοί διανοούμενοι (Σύγγελος, Ευσέβιος Καισαρείας κ.α.) δίναν σαν χρονολογία δημιουργίας της γης από το «Θεό» το 5150 π.Χ. για να προσαρμόσουν τη παρουσία των Μωυσή και του Νώε γύρω στο 2000 π.Χ. βάση της γενεαλογίας που έγραφε το βιβλίο «Γένεση». Αν είναι δυνατό?????

      • Ναι κύριε Πάσχο, αλλά θέλω να θυμίσω πως όλα όσα γράφονται στην Α.Γ. γραφτήκαν από συγγραφείς που ήξεραν τα ‘επιστημονικά’ δεδομένα της εποχής. Για παράδειγμα όλη την εποχή εκείνη ακολουθούσαν αυτά που είχαν αφήσει οι αρχαίοι Έλληνες υποστηρίζοντας πως η γη είναι επίπεδη. Που είναι το παράξενο να ανακαλούν, αν αποδηκνείεται ότι κάτι βρήκε η επιστήμη. Για παράδειγμα η ορθόδοξη εκκλησία δεν αναγνωρίζει ένα μόνο κατακλυσμό. Δέχεται ότι υπήρξαν κι άλλοι. Και ούτε δέχεται πως ο κατακλυσμός του Νώε ήταν παγκόσμιος, αντίθετα λέει πως ήταν τοπικός.

  9. .

  10. Θα συμφωνησω απολυτα με τον stathi.Δεν υπαρχει κανενας Θεος και δεν υπηρξε ποτε κανενας Ιησους Χρηστος.Δεν υπαρχει καμια μα καμια απολυτως αποδηξη υπαρξης τους.pneymatiko με αυτα που λες δεν αποδυκνηεις τιποτα και ειναι γελειο να λες οτι τα γραπτα κειμενα ειναι αποδηξη απο την στιγμη που δεν τα ειδαμε με τα ιδια μας τα ματια.Και σενα πιος σου λεει οτι αυτοι που τα γραψανε λεγανε αληθεια και οχι ψεματα.Εγω αν σου δωδω ενα βιβλιο με μαρτυριες ανθρωπων που ειδανε ufo και ηρθαν σε επαφη με εξωγηινους θα το πιστεψεις;Οχι φυσικα και πολλη καλα θα κανεις απο τι στιγμη που δεν τα ειδες εσυ.Ακριβως το ιδιο κανω και εγω και παρα πολλοι σαν εμενα που δεν ειδαν ποτε τον Θεο και τον Ιησου και ουτε προκειτε ποτε να τους δουν,διοτι δεν υπαρχουν.Και λογια τυπου:ο Θεος ειναι παντου, ο Θεος ειναι μεσα σου κλπ εγω δεν τα δινω καθολου σημασια και τα θεωρω αερολογιες.Αν θελεις να πιστεψεις πιστεψε.Δικαιωμα σου ειναι, αλλα μη προσπαθεις να μας κοροιδεψεις με λογια μονο και με αναξιοπιστα βιβλια γιατι παιζεις με την νοημοσυνη μας και το θεωρω προσβλητικο.Αν εχεις καπια χειροπιαστη αποδηξη για οσα λες θα το δεχτω, αλλα με αερολογιες δεν δεχομαι τιποτα.Οσο για το θεμα των εξωγηινων ο stathis με καλυψε απολυτα.Και οπως βλεπεις φιλε pneymatiko ο Σταθης παρολο που πιστευει οτι υπαρχουν εξωγηινοι παραδεχτηκε οτι δεν εχει αποδηξεις ουτε αυτος αλλα ουτε η επιστημη ενω εσυ κανεις το αντιθετο.Προσπαθεις να αποδηξεις τα πιστευω σου χωρις να εχεις την παραμικρη αποδηξη και επειμενεις.Εδω φενεται και η ανωτεροτητα του Σταθη σε σχεση με σενα.Αλλα εσεις δεν ξερετε να σεβεστε τιποτα παρα μονο να αφοριζεται οσους εχουν αντιθετη αποψη με εσας γιατι ετσι σας διδαξε η θρησκεια σας(και καθε θρησκεια).Πραγματικα εχω αηδιασει και σας εχω σηχαθει.Και να απαντησω στην ερωτηση του stathi.Αν γινει τεοια ανακαλυψη η θρησκεια θα καταρευση και θα εξαφανιστη εκεινη την στιγμη.

  11. Χαίρε κ. trex,
    Θα σου απαντήσω. Αρχικά να σε ρωτήσω. Τον αέρα τον βλέπεις; Όχι. Ωστόσο υπάρχει. Άρα μπαίνουμε σε άλλη σφαίρα αναζητήσεως. Πρόσεξε τι όφελος είχαν να πεθάνουν για τη πίστη όλοι οι μάρτυρες του Ιησού Χριστού τα πρώτα χρόνια; Αν έχεις δει σκοτωθήκαν με μαρτυρικό θάνατο όλοι οι απόστολοι εκτός του Αγίου Ιωάννη. Συνεπώς τι συμφέρων είχαν να πουν ψέματα; Και όχι μόνο αυτοί, αλλά κι όλοι οι μάρτυρες; Πως είσαι τόσο απόλυτος ότι δεν υπάρχει Θεός; Απόδειξε το ότι δεν υπάρχει; Πως ξέρεις ότι δεν ενσαρκώθηκε στη γη; Πως οι Ρωμαίοι αποδεχτήκαν και φοβήθηκαν την απήχηση του Χριστιανισμού; Σκέψου η Ρώμη, ήταν η απόλυτη δύναμη στη Μεσόγειου και όχι μόνο και όμως φοβήθηκε και άρχισε τους διωγμούς.
    Μη μου μιλάς εμένα για εξωγήινους. Ασχολούμαι με το θέμα 30 χρόνια, οπότε τι βιβλίο θες να μου δώσεις; Δεν απορρίπτω ότι υπάρχουν οι εξωγήινοι, απλά δε ξέρω αν υπάρχουν και στη τελική δεν με ενδιαφέρει αν υπάρχουν, εκτός αν εμφανιστούν άμεσα.
    Δε προσπαθώ να πίσω κανένα. Πια είναι αναξιόπιστα βιβλία; Πες μου. Που είδες κάτι αναξιόπιστο. Αν βάλω κάτι αναξιόπιστο, πάντα λέω από κάτω, προσοχή ή κάτι τέτοιο. Οπότε τι θες να πεις; Ποιες είναι οι αερολογίες; Γράψε σε πια άρθρα που γράφω ή αναδημοσιεύω, είναι χωρίς βιβλιογραφία ή παραπομπή ή αφήνω κάτι στον αέρα. Ωστόσο δε ξέρω ακόμα τι θεωρείς αερολογίες. Γιατί αν θεωρείς αερολογία κάτι που εκατομμύρια άνθρωποι το πιστεύουν τότε η κουβέντα σταματά εδώ και δεν έχει νόημα.
    Επίσης αντιλαμβάνομαι ότι δεν διάβασες το άρθρο και ότι απλά έγραψες κάτι. Για δες από έχει γίνει ποστ. το άρθρο είναι από το BBC. Σου λέει κάτι αυτό;
    Ποιος έχει αφορίσει κάτι; Σου έχω επιβληθεί ποτέ; Αν δε θες να διαβάζεις τα ποστ, τότε γιατί είσαι εδώ;
    Όσο για το θέμα που έθεσε ο φίλος Στάθης. Δε ξέρω πια θα είναι η θέση της εκκλησίας. Μιλάμε πάντα υποθετικά. Προφανώς ρωτάς για νοήμων και έλλογη ζωή. Οι Καθολικοί λένε ότι καλούμαστε να τους ευαγγελίσουμε, οι Ορθόδοξοι δεν ασχολούνται γιατί όπως είπα, δεν υπάρχει σοβαρός λόγος ακόμα να ασχοληθούμε. Θα κλείσω με κάτι που είχε πει ο άγιος Βασίλειος ‘Είναι πολύ εγωιστικό να λέμε, πως είμαστε μόνοι στο σύμπαν.’ Ποιος θα καταρρεύσει κ. trex;

  12. Προς Stathi;
    Νομίζω ότι δεν κατάλαβες, που διαβάζεις ότι μηδενίζω την ύπαρξη εξωγήινων πολιτισμών. Επίσης γράφω με σαφήνεια ακριβώς για να μη δίνω το κίνητρο για λανθασμένα συμπεράσματα.
    Το αντίθετο έγραψα, δηλαδή παραδέχομαι τη δυνατότητα ύπαρξης τους. Σου επαναλαμβάνω τα γραφόμενα μου στο προηγούμενο post μου να το δεις πάλι::
    «Και να υπάρχουν άλλες εξωγήινες μορφές (έλλογες ή αλογες), βάσει μαθηματικής στατιστικής είναι πολύ πιθανόν, σε πλανήτη που απέχει εκατομύρια έτη φωτός, το πιθανότερο να μη μπορέσουμε να έλθουμε σε επαφή μαζί τους και έτσι δεν θα τις ανακαλύψουμε ποτέ!». Τι καταλαβαίνει από αυτό το κείμενο ο καθένας πολίτης; Οτι παραδέχομαι την υπάρξη εξωγίνων πολιτισμών αλλά βάζω την αμφιβολία αν θα μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί τους. Ακόμη όμως και η αμφιβολία μου αυτή δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΑ καθολου ΜΗΔΕΝΙΣΜΟΣ.
    Στα υπόλοιπα που γραφεις για τον αριθμό πλανήών και ηλιακών συστημάτων συμφωνώ πλήρως και προσυπογράφω. Αλλά θα σε παρακαλέσω άλλη φορά να μη διαστρεβλώνεις τα γραφόμενα μου, αν θέλεις να συζητάμε…

    • OK Theodoros Pas.Μαλλον δεν καταλαβα εγω τι ενοουσες, οποτε ανακαλω.

  13. Αναξιοπιστο βιβλιο ειναι η Αγια Γραφη την οποια πιστευετε ολη σας.Αυτο το υποστιριζουνε και πολλοι χριστιανοι ιερεις οι οπιοι λενε μη δινεται σημασια στην Αγια Γραφη παρα μονο στην αληθινη πιστη.Επισης, ξερεις οτι η Αγια Γραφη που διαβαζουμε εδω και παρα πολλα χρονια δεν ειναι η πρωτοτυπη.Δεν εχει σωθει ουτε μια λεξη απο την πρωτοτυπη οποτε δεν ξερουμε τη ακριβως εγραφε.Αυτα που διαβαζουμε τωρα ειναι ολα αντιγραφες και για πιο λογο να την εμπιστευτω απο την στιγμη που τα μεταφραζανε οπως τους συμφερε.Το οτι ειναι αναξιοπιστο βιβλιο φενεται και απο τις αναποδεικτες απιστευτες ιστοριες με τους πρωτοπλαστους(αδαμ και ευα), κιβωτο του Νωε, ο πυργος του βαβελ και ενα σωρο αλλες ιστοριες φαντασιας που δεν υπαρχει η απειροελαχιστη αποδηξη και ειναι κυριολεκτικα για γελια.Να μη πω και για την Καινη Διαθηκη οπου οι αντιφασεις δινουν και περνουν.Ο Ηρωδης λεει εσφαξε ολα τα νηπια της βιθλεεμ με στοχο τον νεογεννητο τοτε Ιησου.Αποδεδηγμενα ομως Ηρωδης και Ιησους δεν συνυπηρξανε ποτε διοτι ο πρωτος πεθανε 4 χρονια πριν τη γεννηση του Ιησου,αρα δεν εγινε ποτε αυτη η σφαγη η οποια αναγραφεται μονο στο κατα Ματθαιο Ευαγγελιο και πουθενα αλλου.Να μη πω ενα σωρο αλλες ανακριβιες διοτι δεν θα τελειωσω ουτε σε μια βδομαδα.Επισης να σου πω οτι ο Χριστιανισμος σαν θρησκεια εχει πολλες ομιοτητες με αλλες πιο παλιες θρησκειες.ένα κλασικό παράδειγμα είναι η ημερομηνία γέννησης του. Στις 25 Δεκεμβρίου γεννήθηκε ο Όσιρις, ο Διόνυσος, o Μίθρας και αρκετοί άλλοι. Γιορτάζονταν μάλιστα από ανέκαθεν εκείνη τη μέρα η αναγέννηση του ήλιου και η αρχή του νέου έτους. Προφανώς η ανακήρυξη της 25ης Δεκεμβρίου ως ημέρα γέννησης του Χριστού έγινε για να συμπέσει με αυτή τη γιορτή.Ενα αλλο παραδειγμα ειναι ο θανατος και η ανασταση του Χριστου.Απο τα παναρχαια χρονια υπηρχαν θεοτητες που πεθαναν με σταυρωση και μετα απο τρεις ημερες ειχαμε την ανασταση.Επισης τα θαυματα του Χριστου.Το ιδιο σκηνικο και εδω.Θεοτητες παναρχαιες ειχαν την δυναμη να θεραπεουν δια μαγειας τυφλους,αναπυρους,ετοιμοθανατους και λοιπα.Και μη μου πεις οτι ολα αυτα ειναι συμπτωσεις γιατι τοσες πολλες μαζεμενες δεν τις δεχομαι.Θελω να πω με ολα αυτα οτι ο Χριστιανισμος εκλεψε ιδεες απο αλλες θρησκειες και απο ολα αυτα φενεται η αναγκη του ανθρωπου απο τα αρχαια χρονια(πριν τον χριστιανισμο) να πιστευει σε εναν υπερανθρωπο ο οποιος θα κανει θαυαματα θα αναστηθει και θα αποτελεσει τον Σωτηρα του κοσμου.Οποτε καταλαβενουμε οτι ολα αυτα δεν ητανε εφευρεση του χριστιανισμου αλλα προυπηρχανε.Ακομα και τα ονοματα των αγγελων Μιχαήλ, Γαβριήλ και Ραφαήλ, στα εβραικα σημανουν MICHAEL = Ήλιος,GABRIEL = Σελήνη,RAPHAEL = Ερμής .Ο αριθμος 666 ειναι ο αριθμος του κακου συμφωνα με τον Ταοϊσμό.Ολα αυτα λοιπον αποδηκνηουν οτι ολες οι θρησκειες εχουν πολλα κοινα μεταξυ τους και ο χριστιανισμος δεν εχει να δειξει κατι το ξεχωριστο και προτωτυπο.Βγαζουμε λοιπον το συμπερασμα οτι ολα αυτα δεν ειναι αληθεια αλλα ειναι αυτα που θελει ο κοσμος να πιστευει και μερικοι εκμεταλευτικαν αυτη την αδηναμια του.Οσο για τους χριστιανους που κυνηγηθηκαν απο τους ρωμαιους πρεπει να σου πω οτι ο χριστιανισμος εκανε απιστευτα και φριχτα εγκληματα για να επιβαλει την θρησκεια του με το ετσι θελω.Πολεμους,σφαγες,βασανηστηρια,πυρα και μαλιστα στην αργη καυση,ιερες εξετασεις.Τετια εγκληματα δεν εχω ακουσει απο αλλες θρησκειες.

  14. Αυτά όλα που έγραψες trex τα έχεις δει σε κάποια βιβλιογραφία; Η Π.Δ. την έχουμε αποδεχτεί διότι ο ίδιος ο Χριστός είπε ότι ήρθε στη γη για να τη συμπληρώσει. Σε όλη τη Π.Δ. υπάρχουν οι προφητείες για την έλευση Του. Έχεις μπερδέψει αρκετά πράγματα. Οι ιερείς λένε μη μελετάτε τη Π.Δ. ,αν δεν έχετε πρώτα μελετήσει την Κ.Δ. ,τις πράξεις και άλλα πατερικά συγγράμματα, διότι η Π.Δ. είναι δυσνόητη. Όσο για τις μεταφράσεις, έχουμε τις μεταφράσεις από τα Εβραϊκά στα Ελληνικά.
    Δηλαδή εσύ δεν αποδέχεσαι κανένα κατακλυσμό; Συγκεκριμένα ο κατακλυσμός του Νώε, ήταν ο κατακλυσμός που έπληξε τον ‘τότε’ γνωστό κόσμο και ήταν τοπικός. Για την εποχή που γράφτηκε η Γέννηση( που έχει και το κεφάλαιο του κατακλυσμού) ο γνωστός κόσμος ήταν η μέση ανατολή και μέρος της Μεσογείου. Σε όλη την Α.Γ. γίνετε αυτό. Οι συγγραφείς έγραφαν τα κείμενα τους, έχοντας στο νου τους τα δεδομένα εκείνης της εποχής.
    Στη Κ.Δ. τώρα που λες, περί αντιφάσεων σου προτείνω, αν φυσικά θες να ξαναδιαβάσεις προσεκτικότερα τις γραφές και τις πράξεις και ξαναμιλάμε.

    Για την ημερομηνία γεννήσεως δεν ήταν Δεκέμβριος, αλλά Μάρτιος. Τότε έκαναν την απογράφη τους οι Ρωμαίοι. 25 Δεκεμβρίου την εισαγάγανε για να γίνει πιο προσιτή στο λαό η γέννηση Του. Όπως σωστά είπες όσο αφορά όμως μόνο τον Μίθρα που ήταν θεός του ηλίου.

    Το παράδειγμα που αναφέρεις για το θάνατο και την ανάσταση του Χριστού είναι εντελώς ΛΑΘΟΣ. Καμία παγανιστική θεότητα δε πέθανε με σταύρωση και μετά αναστήθηκε μόνη της. ΚΑΜΙΑ. Δεν θα δεις πουθενά τέτοιο ταπηνοτικό θάνατο. Να σου θυμίσω ότι η σταυρική εκτέλεση ήταν η πιο φρικτή εκτέλεση των εποχών. Σε καμία μυθολογία δε συναντάμε κάτι τέτοιο. Ο Οσιρης για παράδειγμα σκοτώθηκε και κομματιάστηκε από τον Σετ και τον ανέστησε η γυναίκα του Ισιδα αφού τον έραψε. Επίσης σε καμία μα καμία μυθολογία η θεότητα δεν ανασταίνετε μόνη της, άλλα κάποιος άλλος την ανασταίνει. Στη περίπτωση μας, ο Ιησούς αναστήθηκε μόνος Του. Άρχοντας της ζωής και του θανάτου. Οπότε μη μπερδεύεις τα πράγματα. Δεν έχει καμία σχέση. Δηλαδή η ανάσταση του Μπάτλερ στη Σκανδιναβική μυθολογία, που αναστήθηκε από τη Χέλ τη θεά του θανάτου, τι επιρροή μπορεί να είχε από την ανάσταση του Οσίρη από τη Ισίδα; Καμία. Ο Οσιρις σκοτώθηκε για λόγους εκδικήσεως από τον Σέτ και ο Μπάτλερ από τις δολοπλοκίες του Λόκι. Δηλαδή όπου υπάρχει ανάσταση κάνουμε συσχετισμό με τον Χριστιανισμό και το αντίθετό; Όχι.
    Κανένας θεός δεν πέθανε για τη σωτηρία του ανθρώπου, τουναντίον ο Ιησούς Χριστός πέθανε για εμάς και αναστήθηκε για να μας δείξει το Δρόμο προς τη βασιλεία των Ουρανών.

    Περί θεραπειών. Η διαφορά είναι αυτό που είπες, είναι η μαγεία. Ο ιερέας- μάγος – ιεροφάντης καλούσε μέσο επικλίσεος τη θεότητα και την διάταζε να κάνει τη θεραπεία, ή την κατάρα. Εσύ στη Κ.Δ. που το ειδές αυτό;

    Για τους αγγέλους πάλι λάθος είσαι. Αυτά που αναφέρεις δεν έχουν καμία σχέση με την Εβραϊκή γλώσσα και λατρεία. Μηχαήλ στα Εβραϊκά πάει να πει ‘Δύναμη του Θεού.’ Γαβριήλ ‘Ποιος σαν τον Θεό’ και Ραφαήλ ‘Ο Θεός θεραπεύει’. Αυτά που έγραψες είναι παρμένα από άλλα βιβλία που λανθασμένα σχέτιζαν τους αγγέλους με τα ουράνια σώματα (πλανήτες κτλ).

    Στο Ταοϊσμό πάλι ο αριθμός του θηρίου δεν υπάρχει, διότι για τους Ταοϊστές δεν υπάρχει κακό στο συμπάν, αλλά το κακό είναι έκφραση του ατόμου, δηλαδή έχοντας δεδομένο (κατά τους Ταοιστές) ότι κάθε πτυχή του κόσμου είναι μια εκδήλωση του Τάο, που αντιστοιχεί σε διαφορετική συμμετοχή του Γιν και Γιανγκ αρχές, τίποτα δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι κατ “ουσίαν, το κακό στον κόσμο.
    Ακόμη και αν Yin έχει ονομαστεί ως μια αρνητική αρχή, ποτέ δεν εκδηλώνεται μόνο. Στο Τάο-te Ching αναφέρονται τα εξής:
    When beauty is abstracted
    Then ugliness has been implied;
    When good is abstracted
    Then evil has been implied.. (Tao-te Ching 2)

    Κάθε θετικό παράγοντα συνεπάγεται αρνητική ή αντίθετα ένα του. Αυτό που συνήθως ονομάζεται κακό, η σωματική και ψυχική εκδήλωση, είναι το αποτέλεσμα της έλλειψης ισορροπίας μεταξύ των δύο αντιτιθέμενων αρχών και αντιστοιχεί σε μια μεγαλύτερη συμμετοχή της αρχής Γιν Το κακό ανήκει στην φύση του κόσμου, έτσι ώστε οι άνθρωποι να προσυπογράψουν την καθολική αρμονία και σέβεται την ισορροπία των δύο πόλωση. Τάο είναι αιώνια και έτσι οι δύο αρχές Yang και Yin, έτσι ώστε να καλό και το κακό πρέπει να είναι αιώνια, ως αναγκαία στοιχεία του κόσμου μας.
    Συνεπώς όπως βλέπεις δεν υπάρχει κάτι που να καθορίζει το κακό στο Ταο. Και πουθενά δεν αναφέρετε στα ΤαοΙστικα βιβλία το χξς’ δηλαδή το 666.

    Δεν έχει δείξει κάτι πρωτότυπο…Τοτε που αλλού είδες το ‘αγάπα τον εχθρό σαν τον εαυτό σου’; Πουθενά.

    Επιβλήθηκε ο χριστιανισμός στη Δύση με αυτό τον τρόπο που λες και φυσικά ήταν λάθος μεγάλο από πλευράς των Καθολικών αδελφών μας. Εδώ που το είδες; Και μη μου πεις περί τα μυθεύματα των νέων αρχαιολάγνων συγγραφέων που λασπολόγουν, γιατί οι άνθρωποι αυτοί, δεν ανήκουν καν στη σφαίρα των ιστορικών. Απλά πετάνε ένα ιστορικός μελετητής, εκδίδουν ένα βιβλίο τα τσεπώνουν και τέλος.
    Ωστόσο επειδή ανάφερες ότι σε καμία θρησκεία δεν έγιναν θρησκεύτηκες σφαγές. Τότε αφιερώνω το ακόλουθο.

    Πρώτος Ιερός πόλεμος

    Αιτία της εκρήξεως του 1ου ιερού πολέμου υπήρξε η αντιζηλία των φωκικών πόλεων Κρίσης, Δελφών και Κίρρας. Από αυτές η αρχαιότερη και η ισχυρότερη ήταν η Κρίσα, η οποία καρπώνονταν τα χρήματα που συνέρεαν στο ιερό του Απόλλωνα από τα ωφελήματα των προσκυνητών. Η φήμη όμως του μαντείου και η συρροή πολλών προσκυνητών έγινε αφορμή ώστε η παράλια πόλη Κίρρα κοντά στο μαντείο των Δελφών να αυξηθεί σε πληθυσμό διότι ήταν η πόλη στην οποία αποβιβάζονταν οι από θαλάσσης προσκυνητές του ιερού μαντείου. Τότε στους κατοίκους των Δελφών γεννήθηκε η επιθυμία να γίνουν Κύριοι του μαντείου και στους κάτοικους της Κίρρας να αυξήσουν τα κέρδη τους από την φορολογία των θρησκευτικών προσόδων των προσκυνητών. Η συμπεριφορά των κατοίκων της Κίρρας προς του προσκυνητές προκάλεσε την αγανάκτηση του Αμφικτιονικού συνεδρίου και αυτό κήρυξε, έπειτα από εισήγηση των Φωκέων, είτε έπειτα από πρόταση του Αθηναίου Σόλωνα, πόλεμο κατά αυτών. Ψυχή του πολέμου αυτού, ήταν όπως λέγεται ο ίδιος ο Σόλωνας και αρχηγοί ο Θεσσαλός Ευρύλοχος, από το αριστοκρατικό γένος των Αλευαδών, ο Αθηναίος Αλκμέων και ο περίφημος τύραννος της Σικύωνος Κλεισθένης.

    Ο πόλεμος διάρκεσε 10 χρόνια, διότι οι κάτοικοι της Κίρρας αντιστάθηκαν γενναία, μέχρι που η πόλη τους αποκλείσθηκε από τον στόλο του Κλεισθένη από την θάλασσα. Τότε αναγκάστηκαν να την εγκαταλείψουν και αμύνθηκαν με περισσότερο πείσμα πάνω από την Κίρρα, στο όρος Κίρφη, στο οποίο είχαν καταφύγει. Αλλά στο τέλος υποτάχθηκαν. Αποτέλεσμα του πολέμου υπήρξε η καταστροφή της Κίρρας ίσως δε και της Κρίσας (ή ο περιορισμός αμφότερων σε μικρά χωριά) και η αφοσίωση-καθιέρωση όλης της κοιλάδας μαζί με αυτήν στον Δελφικό Απόλλωνα. Σε αυτή την κοιλάδα δεν επιτρέπονταν ούτε καλλιέργεια, ούτε κτίσιμο πόλης. Επιτρέπονταν μόνο στους λειμώνες της ποίμνια προβάτων και αγέλ��ς βοών προς ευκολία των προσκυνητών για την αγορά και την θυσία των προς τον θεό. Από τότε οι Δελφοί διεύθυναν (παρά τις κατά διαλείμματα αμφισβητήσεις του Κοινού των Φωκέων, στο οποίο υπάγονταν και αυτοί) κυριαρχικά το ιερό και οι προς τιμή του Απόλλωνα εορτές (Πύθια) έγιναν πυκνότερες και μεγαλοπρεπέστερες. Από τους νικητές ο Κλεισθένης, ο οποίος υπήρξε και νικητής με το τέθριππο άρμα στην 2η Πυθιάδα, προς ανάμνηση της αίσιας εκβάσεως του ιερού πολέμου, περιέβαλλε τον ναό του Απόλλωνα στην Σικυώνα με μεγαλοπρεπή μαρμάρινη στοά.

    Τότε επίσης καθιερώθηκε ο όρκος των αμφικτιονιών που περιλάμβανε τις 2 θεμελιώδεις απαγορευτικές διατάξεις και την φρικιαστική κατά των παραβατών κατάρα (Αισχ. Κατά Κτησιφώντος 117)

    ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΙΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 448 π.Χ.

    Προκλήθηκε όταν οι Φωκείς κατέλαβαν τις χώρες του ιερού των Δελφών και έχασαν την αυτονομία τους υπαγόμενοι στους Φωκείς για ακόμη μια φορά.

    ΤΡΙΤΟΣ ΙΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 356 – 346 π.Χ.

    Την έκρηξη του 3ου ιερού πόλεμου προκάλεσαν κατά πρώτο οι Φωκείς, των οποίων γαιοκτήμονες καταπάτησαν μέρος των κτημάτων του ιερού, βαριά υποστηρίζοντας ότι δεν συμμετείχαν με τους Δελφούς στην διοίκησή αυτών, και από την άλλη οι Θηβαίοι και από μίσος προς τους Φωκείς, διότι είχαν αποσπαστεί αυτοί από την συμμαχία τους, και διότι επεδίωκαν να καταστήσουν το Αμφικτιονικό Συνέδριο ως πολιτικό τους όργανο. Κατηγορήθηκαν λοιπόν οι Φωκείς ως καταπατητές της ιεράς χώρας και καταδικάστηκαν από τους Αμφικτίονες, με πρόταση των Θηβαίων, με βαριά χρηματική ποινή και απειλήθηκαν ότι αν δεν πληρώσουν, όλη η Φωκίδα θα καθιερώνονταν στον Απόλλωνα (Διοδ. XVI. 23). Η καταδικαστική απόφαση αντί να πτοήσει του Φωκείς, τουναντίον εξέγειρε αυτούς και παρά τις μερικές φωνές μετριοπάθειας που ακούστηκαν, η εκκλησία του δήμου τους αποφάσισε να αντιτάξουν ερρωμένη αντίσταση κατά των Αμφικτιόνων και να επιστρατευτούν όλοι. Όλες οι αποφάσεις λήφθηκαν έπειτα από εισήγηση του Φιλομήλου και του Ονομάρχου, αδρών τολμηρών, ευφυών και δραστήριων, εκ των οποίων τον μεν πρώτο εξέλεξαν ως στρατηγό αυτοκράτορα, τον δε δεύτερο (Ονόμαρχο) συναρχηγό. Ενώ όμως οι Φωκείς ήταν μόνοι τους στο πόλεμο αυτό, διότι εκτός των Αχαιών, οι οποίοι έστειλαν μικρή βοήθεια προς αυτούς, ούτε η Σπάρτη, η οποία βαριά έφερε την καταδίκη της από τους Αμφικτίονες προς πληρωμή προστίμου δια την εναγή (όπως χαρακτηρίσθηκε από τον Αμφικτιονικό Συνέδριο) κατάληψη της Καδμείας (383 π.Χ.), ούτε η Αθήνα, παρά τις υποσχέσεις τους, έστειλαν βοήθεια προς αυτούς. Οι εχθροί τους (Θηβαίοι, Θεσσαλοί, Δωριείς, Λοκροί και τα γύρω από την Πίνδο και την Οίτη ελληνικά φύλλα) και πολλοί ήσαν και γύρω και δίπλα στην χώρα τους ήταν. Ένεκα λοιπόν αυτών των λόφων ο Φιλόμηλος αποφάσισε να στηριχθεί στους μισθοφόρους αλλά για την συντήρηση αυτών χρειάζονταν πολλά χρήματα, τα οποία δεν είχαν οι ορεσίβιοι Φωκαιείς.

    Αναγκαστικά λοιπόν ο Φιλόμηλος δεν μπόρεσε να αποφύγει τον πειρασμό της διαρπαγής των χρημάτων και των θησαυρών του ιερού των Δελφών, υπό τύπου δανείου στην αρχή αλλά έπειτα απροφάσιστα. Η αξία του αρπαγμένου θησαυρού, ο οποίος έμενε αδιατάρακτος στο ιερό, υπολογίσθηκε τότε σε 10.000 τάλαντα. Με την αρπαγή αυτή μπόρεσε ο Φιλόμηλος να συντηρήσει τους μισθοφόρους του και με αυτούς να επιτύχει μερικές μάχες υπέρ του. Το 354 όμως προσβλήθηκε από πολυάριθμο στρατιά στην κοιλάδα του Κηφισού (κοντά στην πόλη Νέωνα) και ηττήθηκε και μόλις και μετά βίας κατάφερε και διέφυγε της αιχμαλωσίας φέροντας και ο ίδιος πολύ μεγάλα τραύματα.. Η λύπη του ήταν τόση για την ήττα ώστε δεν θέλησε να ζήσει άλλο και έπεσε από την κορυφή των βράχων της Τιθόρας.

    Ο πόλεμος όμως δεν κατάπαυσε αλλά το εξακολούθησε ο Ονόμαρχος, έχοντας για βοηθό τον αδελφό του Φάΰλλο. Και ο Ονόμαρχος εν αρχή είχε στρατιωτικές επιτυχίες διότι οι δυνάμεις των αντίπαλων των Φωκέων είχαν μειωθεί, αφ’ ενός μεν ένεκα της αποστολής θηβαϊκού στρατού υπό τον Παμμένη προς βοήθεια του στρατηγού που αποστάτησε από τον μεγάλο βασιλέα σατράπη Αρτάβαζο, και αφ’ ετέρου ένεκα της παρεμποδίσεως των Θεσσαλών να επέλθουν κατά των Φωκέων, υπό των τυράννων των Φερών Λυκόφρονα και Πειθόλαου, με τους οποίους είχε συμμαχήσει ο Ονόμαρχος. Αυτός μπόρεσε όχι μόνο να καταλάβει τις Θερμοπύλες και να δηώσει την χώρα των Δωριέων και την χώρα των Λοκρών, αλλά και να ορμήσει με όλη την στρατιά του στην Θεσσαλία προς καταπολέμηση του αναμειγμένου εις τον πόλέμο αυτό και εναντίων του, βασιλιά της Μακεδονίας Φιλίππου του Β΄, τον οποίον και νίκησε δύο φορές κατά το έτος 353 π.Χ. Αλλά αφού επανήλθε ο Φίλιππος στην Θεσσαλία με πολυάριθμη στρατιά, νίκησε κατά το έαρ του 352 π.Χ. τον Ονόμαρχο σε φονικότατη μάχη, κατά την οποία σκοτώθηκαν από τους Φωκαιείς 6000 και αιχμαλωτίσθηκαν 3000 και έπεσε και αυτός ο Ονόμαρχος.

    Κατά το 346 π.Χ. ο Φίλιππος διήλθε από τις Θερμοπύλες και έγινε άνευ αντιστάσεως κυρίαρχος της Φωκίδας συγκάλεσε το Αμφικτιονικό Συνέδριο, το οποίο υπό την προεδρία του απέκλεισε τους Λακεδαιμόνιους και τους Κορίνθιους ως εναγείς, διότι συμμάχησαν με τους Φωκείς και τους Αθηναίους επειδή δεν συνέπραξαν, αν και προσκλήθηκαν, μαζί με τον Φίλιππο ενάντια στους ιερόσυλους και διότι όχι μόνο διαμαρτυρήθηκαν για την εξορία μερικών πολιτών των Δελφών με επέμβαση των Θηβαίων, αλλά και επειδή έδωσαν στους εξόριστους πολιτικά δικαιώματα στην Αθήνα. Έτσι τότε μεταρρυθμίστηκε για πρώτη φορά η σύνθεση της αμφικτιονίας και ελήφθησαν οι εξής αποφάσεις από το εν λόγω συνέδριο:

    1. Όλες οι Φωκικές πόλεις (22 στο σύνολο), πλην των Αβών η οποία δεν μετείχαν στις ιεροσυλίες, να κατασκαφούν και οι κάτοικοί τους να μετακομίσουν σε κωμοπόλεις οι οποίες δεν θα είχαν περισσότερους από 50 κατοίκους

    2. να πληρώνουν ετήσιο φόρο οι Φωκείς 60 τάλαντα μέχρι να αποπληρωθεί ο διαρπαγμένος θησαυρός του ιερού

    3. Οι φυγάδες Φωκαιείς να θεωρηθούν σε όλη την Ελλάδα εναγείς

    4. Ο Φίλιππος θα έχει από εδώ και πέρα τους 2 ψήφους των Φωκαιών και θα προΐσταται με τους Θεσσαλούς και τους Βοιωτούς στα Πύθια. (Διοδ. XVI. 60, Παυσ. X 33)

    ΤΕΤΑΡΤΟΣ ΙΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ 339 – 338 π.Χ.

    Κατά τον 3ο ιερό πόλεμο οι Αμφισσείς είχαν ταχθεί εναντίων των Φωκεών και γι αυτό μετά το πέρας του έτυχαν αρκετών ωφελιμάτων, τα οποία τους κατέστησαν θρασείς και αλαζόνες. Την αλαζονεία αυτή και το μίσος των κατά των Φωκεών, φίλων των Αθηναίων, εκμεταλλεύτηκαν οι Θηβαίοι, οι οποίοι από τον καιρό της μάχης της Μαντίνειας (362 π.Χ.) επιδίωκαν την υποδούλωση της Φωκίδας υποκίνησαν κατά το 339 π.Χ. τους Αμφισσεις να εξεγείρουν το Αμφικτιονικό Συνέδριο εναντίων των Αθηναίων οι οποίοι ασεβώντας προς τα ήθη των Ελλήνων είχαν αφιερώσει στο μαντείο των Δελφών ενεπίγραφες ασπίδες, στις οποίες μνημονεύονταν η μάχη των Πλαταιών και η κοινή ήττα των Περσών και των Θηβαίων από τους Αθηναίους «Ἀθηναῖοι ἀπὸ Μήδων καὶ Θηβαίων, ὅτε τἀναντία τοῖς Ἕλλησιν ἐμάχοντο». Τον πυλαγόρα των Αμφισσέων που πρότεινε την επιβολή προστίμου 50 ταλάντων στους Αθηναίους και που είπε ότι έπρεπε να αποπέμψουν τους Αθηναίους από το ιερό ως εναγείς (Αισχ. Κατά Κτησφώντος), στο θυελλώδης συμβούλιο των αμφικτιονιών, αντέκρουσε με πειστικότητα ο Αισχίνης που επέρριψε το άγος στους Αμφισσείς, οι οποίοι είχαν ανεγείρει κεραμεία επί της χώρας της αρχαίας Κίρρας, δια της οποίας κατά τον 1ο ιερό πόλεμο (γύρω στο 600 π.Χ.) είχε επιβληθεί αρά, απαγορευμένης προς κάθε σκοπούς βέβηλους χρήση αυτής, είχαν τειχίσει τον ιερό λιμένα τον «ἐξάγιστον» και «ἐπάρατον» και εισέπρατταν τέλη από αυτόν. Με μια βίαιη μάλιστα κίνηση του χεριού του δείχνοντας το καπνό που έβγαινε από τα κεραμεία, διότι η συνέλευση γίνονταν στο ύπαιθρο, παρέσυρε τους συνεδριάζοντες σε πόλεμο κατά των κεραμέων το πρωί της επομένης, όπου οι Δελφοί ηγούμενοι των αμφικτιόνων, πυρπόλησαν τα κεραμεία και κατέσκαψαν τον λιμένα. Οι Αμφισσείς αγανάκτησαν από την πράξη αυτή των Αμφικτιόνων και έστησαν ενέδρα φονεύοντας πολλούς των Δελφών κατά την επιστροφή τους.

    Το νέο αυτό άγος προκάλεσε νέα σύγκληση έκτατου συνεδρίου των αμφικτιονιών στις Θερμοπύλες. Σε αυτό το συνέδριο οι Αθηναίοι δεν έστειλαν πυλάγορες διότι πείσθηκαν από τον Δημοσθένη ότι με το σχέδιο του Αισχύνου επιδιώκονταν η κατάβαση των Μακεδόνων. Το συνέδριο όμως δεν ματαιώθηκε αν και απείχαν από αυτό και οι Θηβαίοι. Επειδή όμως ο Φίλιππος ήταν απασχολημένος με πόλεμο κατά των Σκυθών και των Τριβάλλών, οι φιλιππινίζοντες αμφικτιονείς ανέθεσαν την διεξαγωγή του κατά των Αμφισσέων κηρυχθέντος ιερού πολέμου στον πρόεδρο των αμφικτιόνων Κόττυφο τον Φαρσάλλιο. Οι Αμφισσείς αντιλήφθησαν τότε ότι διέτρεχαν τον κίνδυνο να ιδούν την χώρα τους καθιερωμένη στον Απόλλωνα υποσχέθηκαν να πληρώσουν πρόστιμο για τις εναγείς πράξεις τους. Δυστυχώς για αυτούς δεν τήρησαν την υπόσχεσή τους και έτσι έδωσαν αφορμή στους Αμφικτίονες να αναθέσουν την διεξαξωγή αυτού του ιερού πολέμου αντί στον Κόττυφο στον Φίλιππο, ο οποίος στο μεταξύ είχε ελευθερωθεί από τους εκ βορρά εχθρούς του και ήταν έτοιμος να πραγματοποιήσει τα φιλόδοξα σχέδιά του και να γίνει ηγεμόνας της Ελλάδας.

    Κατά την άνοιξη του 338 π.Χ. επήλθε ο Φίλιππος κατά της Άμφισσας και με ψευδείς διαδόσεις και με διάφορα στρατηγήματα και δόλου (Πολυαιν. Στρατηγήματα IV, 2, 8) πέτυχε να διέλθει τα στενά της Δωρίδος και να νικήσει τους Αμφισσαίους και τους συμμάχους τους κοντά στην πόλη της Άμφισσας. Η πόλη και η γύρω της χώρα καταστράφηκε και ο Φίλιππος στράφηκε προς την Ανατολή και μετά την ματαίωση των περί της ειρήνης διαπραγματεύσεων, κατέληξε στην πεδιάδα της Χαιρώνειας, όπου έγινε η γνωστή μάχη (338 π.Χ.) και που είχε ως αποτέλεσμα την ηγεμονία του Φιλίππου επί της Ελλάδας.

    Πηγή: Γ.Δ. Καψάλης, Εκπαιδευτικός Σύμβουλος, Μεγάλη Ελληνική Εγκυκλοπαίδεια, τόμος ΙΒ, σσ. 881 – 882 & τόμος Δ, σελ. 418

    Οι παραπάνω δεν ήταν χριστιανοί αλλά εθνικοί.

    Πάμε τώρα στην άλλη άκρη της γης στη μακρινή ανατολή που υπόθετε ότι δεν υπήρχαν ιεροί πόλεμοι (γελάω σαρκαστικά) απλά μεταφράστε την παρακάτω παράγραφο:

    «If ordered to march: tramp, tramp or shoot: bang, bang. This is the manifestation of the highest wisdom of enlightenment. The unity of Zen and war … extends to the farthest reaches of the holy war now under way.»

    Zen Master Harada Daiun Sogaku – 1939

    Παμε και παρακατω

    «Warriors who sacrifice their lives for the emperor will not die. They will live forever. Truly they should be called gods and Buddhas for whom there is no life or death. Where there is absolute loyalty there is no life or death.»

    Lieutenant Colonel Sugimoto Goro

    Πάμε τώρα στον Σιντοϊσμό. Ο Σιντοϊσμός είναι μια πανάρχαια πίστη των Γιαπωνέζων στη λατρεία των Καμι, τα πνεύματα των φυσικών φαινομένων και των ανθρώπων που έχουν παράξενες ιδιότητες. Σύμφωνα με τον μύθο ο αυτοκράτορας τους, ήταν κατευθείαν απόγονος του ήλιου Καμι και της Αματερασου. Το 1945 οι αξιωματούχοι της αυλής του αυτοκράτορα προμοταρανε το Σίντο σαν ιδεολογία του κράτους με σκοπό την απόλυτη αφοσίωση στο πρόσωπο του αυτοκράτορα ως ζωντανού θεού στη γη. Αυτό είχε ξεκινήσει από πιο πριν από το 1920 για την ακρίβεια σε μια έξαρση του εθνικισμού στην Ιαπωνία. Το αποτέλεσμα αυτής της έξαρσης ήταν ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος να έχει πάρει μορφή Ιερού πολέμου και οι στρατιώτες να σκοτώνονται και να σκοτώνουν στο όνομα του ζωντανού θεού του. Ο 2ος παγκόσμιος πόλεμος για του Ιαπωνες ήταν ένας Ιερός πόλεμος. Το τενο μπανζαϊ που λεγαν ήταν μια ευχή για τον αυτοκράτορα.
    ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΖΗΣΕΙ Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΤΕΝΟ. (Ο Τενο υποτίθεται ότι ήταν ο πρώτος αυτοκράτορας τους)

    Παραθέτω τα λόγια της Asahi Shimbun στα Αγγλικά για να μη παρερμηνευτούν:
    «We will win this Holy War with this. Our Divine State will be defended and preserved with this.»

    Η Asahi Shimbun είναι η Ιαπωνική εφημερίδα που οι δημοσιογράφοι της είχαν γράψει αυτό ως επικεφαλίδα άρθρου τον καιρό του πολέμου.

    Θα σε πάω τώρα στην ομιχλιασμένοι Αγγλία όταν οι Ρωμαίοι διεξήγαν ένα μεγάλο πόλεμο με τους Κέλτες.
    Για τους Ρωμαίους μπορεί να μη ήταν ιερός πόλεμος αρχικά, αλλά από τη πλευρά των Κελτών ήταν από την αρχή του.
    Ο Καίσαρας όταν είδε ότι οι Δρυΐδες έκαναν ανθρωποθυσίες ήθελε να βάλει ένα τέλος σε αυτό. Μπορεί οι Ρωμαίοι να έκαναν ανθρωποθυσίες πολύ παλαιοτέρα (στα Σατουρνια), ωστόσο τον καιρό του Καίσαρα είχαν σταματήσει προ πόλου. Την εποχή εκείνη δε μπόρεσε να κάνει κάτι και ο ιερός πόλεμος εκτονώθηκε τον καιρό του Gaius Suetonius Paulinus, ο οποίος κατάστρεψε όλους τους Δρυΐδες της Βρετανίας και το τελειωτικό κτύπημα ήρθε το 60 όταν τους στριμωξε σε ένα νησί στο Anglesey όπου τους σκότωσε όλους και έκαψε ότι υπήρχε εκεί. Ήταν ένας ιερός πόλεμος. Οι Ρωμαίοι κατέστρεψαν το κεντρικό ιερατείο των Κελτών στο όνομα του Ρωμαίικου πάνθεον και επικαλούνταν τον Μαρς (Άρη) και τον δοξάζανε για αυτή τη μεγάλη νίκη. Που πράγματι ήταν.

    Νομίζω σου ανάφερα αρκετούς μη Χριστιανικούς Ισλαμικούς και Ιουδαϊκούς πόλεμους. Και υπάρχουν κι άλλοι.

    Η τίγρη υπάρχει αλλά δεν φταίει αυτή αν δεν μπορείς να την δεις

Τα σχόλια είναι κλειστά.

Αντέχουμε...

για την Ορθοδοξία και την Ελλάδα μας!

ΑΒΕΡΩΦ

Διαδικτυακό Θωρηκτό

ΘΡΑΚΗ

Μυθολογικά, Ἀρχαιολογικά, Ἱστορικὰ & Λαογραφικὰ γιὰ τὴν Θράκη.

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Ἱστορικές μνῆμες Ἑλλήνων

A Reader's Guide to Orthodox Icons

Feeble words about powerful images

The History of Byzantium

A podcast telling the story of the Roman Empire from 476 AD to 1453

Χείλων

Ιστολόγιο ιστορικών αναδρομών και προβληματισμού

Hans Talhoffer

as seen by Jens P. Kleinau

Photografia

A slice of life.

Forgotten Films

A look at the movies forgotten by time

mediaevalmusings

1,000 years of history in blog-sized bites.

Delving into History _ Periklis Deligiannis

Περικλής Δεληγιάννης - Ιστορικές Αναδιφήσεις®

Chelsea Pierce

museology and the arts

Cultural Life

culture, food, movies, music, books, travel....

Ακαδημία Ιστορικών Ευρωπαϊκών Πολεμικών Τεχνών

Εκπαίδευση στη χρήση αρχαίας, μεσαιωνικής και αναγεννησιακής σπαθασκίας, καθώς και εκπαίδευση στο μοντέρνο άθλημα της ξιφασκίας.

Omofagia's Blog

Θέματα που αφορούν την χορτοφαγική ωμοφαγία και την υγιεινή διατροφή.

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 397 other followers

%d bloggers like this: